Godziny przyjęć i zakres kompetencji członków kolegium dziekańskiego

DZIEKAN

dr hab. inż. Lucyna DOMAGAŁA, prof. PK
e-mail: lucyna.domagala@pk.edu.pl

  • sprawy finansowe Wydziału
  • rozwój kadry Wydziału
  • sprawy osobowe Wydziału
  • sprawy studenckie – tryb odwoławczy
  • przygotowanie kolegiów dziekańskich i posiedzeń Rady Naukowej i Kolegium WIL
  • udział w Kolegium Rektorskim i Senacie
  • nagrody i odznaczenia
  • koordynacja prac związanych z akredytacją kierunków studiów
  • koordynacja prac związanych z opracowywaniem materiałów dla MEiN – ewaluacja dyscypliny naukowej
  • koordynacja działalności naukowo-badawczej WIL
  • koordynacja współpracy z zagranicą
  • współpraca z WRSS
  • współpraca z przemysłem, administracją samorządową oraz samorządem zawodowym
  • reprezentacja Wydziału na zewnątrz
  • wydziałowe remonty i inwestycje

Godziny przyjęć studentów / Office duty hours

Zmiana/odwołanie dyżurów ogłaszane są wyłącznie na tej stronie.
Changes/cancellations of duty hours are announced only on this page.

polskienglish
dyżur stacjonarny pok. 227, 2 piętro, budynek główny WILczwartki
11.00 – 12.30
Office duty hours
room 227
2nd floor, main building WIL
Thursday
11.00 am – 12.30 pm
dyżur zdalnyon-line duty hours

PRODZIEKAN ds. nauki

dr hab. inż. Dorota Jasińska, prof. PK
e-mail: dorota.jasinska@pk.edu.pl

  • ewaluacja dyscypliny naukowej;
  • strategia zatrudniania nauczycieli akademickich w grupie pracowników badawczych, badawczo-dydaktycznych i dydaktycznych;
  • opracowanie zasad finansowania działalności naukowej;
  • upowszechnianie informacji o możliwościach i zasadach składania wniosków konkursowych na granty i projekty badawcze;
  • nadzór nad realizacją projektów badawczych, badań naukowych i procesu publikacyjnego w zakresie działalności naukowej;
  • współpraca z podmiotami gospodarczymi w zakresie realizacji prac badawczych i wdrażania badań naukowych;
  • współpraca z innymi wydziałami PK, uczelniami i ośrodkami naukowymi w zakresie wspólnych przedsięwzięć badawczych;
  • inicjowanie i prowadzenie działań na rzecz upowszechnienia i komercjalizacji wyników badań;
  • nadzór nad organizowanymi na WIL PK wydarzeniami o charakterze naukowym;
  • współpraca ze Szkołą Doktorską PK, udział w Radzie SD PK i procesie rekrutacyjnym do SD PK;
  • koordynacja realizacji prac doktorskich w trybie eksternistycznym;
  • opiniowanie urlopów i staży naukowych;
  • reprezentacja Wydziału we wszelkich sprawach zleconych przez Dziekana.

Osoby zainteresowane spotkaniem prosimy o wcześniejszy kontakt przez e-mail, w celu umówienia terminu i formy kontaktu.

PRODZIEKAN ds. kształcenia

dr inż. Piotr Woźniczka
e-mail: piotr.wozniczka@pk.edu.pl

  • nadzór nad sprawami dotyczącymi kształcenia i realizacją procesu dydaktycznego na prowadzonych na Wydziale kierunkach studiów, studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach, szkołach letnich, warsztatach;
  • nadzór nad ofertą i wyborem specjalności i profili dyplomowania
  • nadzór i koordynacja działań w zakresie opracowywania i aktualizacji programów studiów prowadzonych na Wydziale;
  • nadzór i koordynacja działań dotyczących akredytacji kierunków studiów prowadzonych na Wydziale;
  • współpraca w zakresie dydaktyki z instytucjami badawczo-dydaktycznymi i otoczeniem społeczno-gospodarczym;
  • koordynacja programu Erasmus;
  • organizacja zajęć dydaktycznych dla profesorów wizytujących;
  • nadzór nad zleceniami zajęć dydaktycznych i rozliczaniem pensum pracowników;
  • nadzór nad konkursami dotyczącymi procesu kształcenia;
  • monitorowanie jakości kształcenia, nadzór nad realizacją Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia;
  • działania w zakresie pozyskiwania projektów dotyczących kształcenia oraz nadzór nad ich realizacją;
  • reprezentacja Wydziału we wszelkich sprawach zleconych przez Dziekana.

Godziny przyjęć studentów w sprawach Programu Erasmus +/ Office duty hours for Erasmus+ Programme matters

Zmiana/odwołanie dyżurów ogłaszane są wyłącznie na tej stronie.
Changes/cancellations of duty hours are announced only on this page.

polskienglish
dyżur stacjonarny wyłącznie dla ERASMUS
pok. 225 b,
2 piętro,
budynek główny WIL
poniedziałki 11.00 – 12.00
Office duty hours
room 225 b
2nd floor,
main building WIL
Monday 11.00 a.m. – 12.00 p.m. 
pozostałe sprawySpotkanie możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu terminu e-mailemOther mattersMeeting is possible after prior e-mail arrangement

PRODZIEKAN ds. studenckich

dr inż. Marcin TEKIELI
e-mail: marcin.tekieli@pk.edu.pl

  • opieka nad studentami kierunków studiów prowadzonych na Wydziale;
  • rozpatrywanie wniosków studentów i podejmowanie decyzji dotyczących toku studiów;
  • nadzór nad systemem obsługi toku studiów;
  • nadzór nad sprawami związanymi ze stypendiami i innymi świadczeniami dla studentów oraz opłatami za studia i inne usługi edukacyjne;
  • nadzór nad realizacją projektów studenckich, nieobjętych programem studiów i działaniami kół naukowych;
  • nadzór nad sprawami dyscyplinarnymi studentów;
  • współpraca z samorządem studentów i organizacjami studenckimi;
  • koordynowanie organizacji roku akademickiego i rozkładów zajęć;
  • nadzór nad procesem dyplomowania studentów i wydawaniem dyplomów;
  • opracowanie sprawozdań z działalności dydaktycznej Wydziału, w tym sprawozdania z sesji;
  • reprezentacja Wydziału we wszelkich sprawach zleconych przez Dziekan

Godziny przyjęć studentów / Office duty hours

Zmiana/odwołanie dyżurów ogłaszane są wyłącznie na tej stronie.
Changes/cancellations of duty hours are announced only on this page.

polskienglish
dyżur stacjonarny pok. 225 b, 2 piętro, budynek główny WILwtorek: 11.30 – 12.30

piątek: 10.00 – 11.00
office duty hours
room 225 b
2nd floor, main building WIL
Tuesday: 11.30 a.m. – 12.30 p.m. 

Friday: 10.00 – 11.00 a.m.
dyżur zdalnysobota: 9.00 – 10.00

(proszę o informacje najpóźniej do 16.00 w dzień poprzedzający dyżur w celu ustalenia dokładnej godziny spotkania na platformie Teams lub e-mailem)
on-line duty hoursSaturday: 9.00 – 10.00 a.m.

(Please let me know no later than 4.00 p.m. the day before the duty hours, to set the exact time of the meeting on the Teams platform or by e-mail)

PRODZIEKAN ds. ogólnych

dr inż. Iga Rewers
e-mail: iga.rewers@pk.edu.pl

  • nadzór nad pracami inwestycyjnymi i remontowymi;
  • nadzór nad laboratoriami i bazą dydaktyczną;
  • formułowanie zadań inwestycyjnych w zakresie modernizacji i rozwoju bazy dydaktycznej, bazy badawczej oraz innej infrastruktury;
  • współpraca z jednostkami PK i jednostkami spoza PK w zakresie rozwoju bazy materialnej WIL;
  • współpraca z otoczeniem społeczno-gospodarczym;
  • promocja Wydziału, organizacja wydarzeń promocyjnych na Wydziale oraz współpraca z Biurem Karier PK i Działem Promocji PK;
  • opracowanie planu wydawniczego;
  • nadzór nad wydziałową stroną internetową oraz wydziałowymi profilami w mediach społecznościowych;
  • nadzór nad organizacją procesu praktyk zawodowych;
  • wspieranie przedsiębiorczości akademickiej;
  • nadzór i współpraca z organizacjami studenckimi i kołami naukowymi;
  • nadzór nad realizacją projektów studenckich i konkursami studenckimi;
  • organizacja rekrutacji na studia, studia podyplomowe i inne formy kształcenia;
  • reprezentacja Wydziału we wszelkich sprawach zleconych przez Dziekana.

 Osoby zainteresowane spotkaniem prosimy o wcześniejszy kontakt przez e-mail, w celu umówienia terminu i formy kontaktu.

Logo Funduszy Europejskich - Wiedza Edukacja Rozwój
Flaga Rzeczypospolitej Polskiej
Logo Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny
Przewiń do początku strony