DZIEKAN
dr hab. inż. Lucyna DOMAGAŁA, prof. PK
e-mail: lucyna.domagala@pk.edu.pl
- sprawy finansowe Wydziału
- rozwój kadry Wydziału
- sprawy osobowe Wydziału
- sprawy studenckie – tryb odwoławczy
- przygotowanie kolegiów dziekańskich i posiedzeń Rady Naukowej i Kolegium WIL
- udział w Kolegium Rektorskim i Senacie
- nagrody i odznaczenia
- koordynacja prac związanych z akredytacją kierunków studiów
- koordynacja prac związanych z opracowywaniem materiałów dla MEiN – ewaluacja dyscypliny naukowej
- koordynacja działalności naukowo-badawczej WIL
- koordynacja współpracy z zagranicą
- współpraca z WRSS
- współpraca z przemysłem, administracją samorządową oraz samorządem zawodowym
- reprezentacja Wydziału na zewnątrz
- wydziałowe remonty i inwestycje
Godziny przyjęć studentów / Office duty hours
Zmiana/odwołanie dyżurów ogłaszane są wyłącznie na tej stronie.
Changes/cancellations of duty hours are announced only on this page.
| polski | english | ||
|---|---|---|---|
| dyżur stacjonarny pok. 227, 2 piętro, budynek główny WIL | czwartki 11.00 – 12.30 | Office duty hours room 227 2nd floor, main building WIL | Thursday 11.00 am – 12.30 pm |
| dyżur zdalny | – | on-line duty hours | – |
PRODZIEKAN ds. nauki
dr hab. inż. Dorota Jasińska, prof. PK
e-mail: dorota.jasinska@pk.edu.pl
- ewaluacja dyscypliny naukowej;
- strategia zatrudniania nauczycieli akademickich w grupie pracowników badawczych, badawczo-dydaktycznych i dydaktycznych;
- opracowanie zasad finansowania działalności naukowej;
- upowszechnianie informacji o możliwościach i zasadach składania wniosków konkursowych na granty i projekty badawcze;
- nadzór nad realizacją projektów badawczych, badań naukowych i procesu publikacyjnego w zakresie działalności naukowej;
- współpraca z podmiotami gospodarczymi w zakresie realizacji prac badawczych i wdrażania badań naukowych;
- współpraca z innymi wydziałami PK, uczelniami i ośrodkami naukowymi w zakresie wspólnych przedsięwzięć badawczych;
- inicjowanie i prowadzenie działań na rzecz upowszechnienia i komercjalizacji wyników badań;
- nadzór nad organizowanymi na WIL PK wydarzeniami o charakterze naukowym;
- współpraca ze Szkołą Doktorską PK, udział w Radzie SD PK i procesie rekrutacyjnym do SD PK;
- koordynacja realizacji prac doktorskich w trybie eksternistycznym;
- opiniowanie urlopów i staży naukowych;
- reprezentacja Wydziału we wszelkich sprawach zleconych przez Dziekana.
Osoby zainteresowane spotkaniem prosimy o wcześniejszy kontakt przez e-mail, w celu umówienia terminu i formy kontaktu.
PRODZIEKAN ds. kształcenia
dr inż. Piotr Woźniczka
e-mail: piotr.wozniczka@pk.edu.pl
- nadzór nad sprawami dotyczącymi kształcenia i realizacją procesu dydaktycznego na prowadzonych na Wydziale kierunkach studiów, studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach, szkołach letnich, warsztatach;
- nadzór nad ofertą i wyborem specjalności i profili dyplomowania
- nadzór i koordynacja działań w zakresie opracowywania i aktualizacji programów studiów prowadzonych na Wydziale;
- nadzór i koordynacja działań dotyczących akredytacji kierunków studiów prowadzonych na Wydziale;
- współpraca w zakresie dydaktyki z instytucjami badawczo-dydaktycznymi i otoczeniem społeczno-gospodarczym;
- koordynacja programu Erasmus;
- organizacja zajęć dydaktycznych dla profesorów wizytujących;
- nadzór nad zleceniami zajęć dydaktycznych i rozliczaniem pensum pracowników;
- nadzór nad konkursami dotyczącymi procesu kształcenia;
- monitorowanie jakości kształcenia, nadzór nad realizacją Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia;
- działania w zakresie pozyskiwania projektów dotyczących kształcenia oraz nadzór nad ich realizacją;
- reprezentacja Wydziału we wszelkich sprawach zleconych przez Dziekana.
Godziny przyjęć studentów w sprawach Programu Erasmus +/ Office duty hours for Erasmus+ Programme matters
Zmiana/odwołanie dyżurów ogłaszane są wyłącznie na tej stronie.
Changes/cancellations of duty hours are announced only on this page.
| polski | english | ||
|---|---|---|---|
| dyżur stacjonarny wyłącznie dla ERASMUS pok. 225 b, 2 piętro, budynek główny WIL | poniedziałki 11.00 – 12.00 | Office duty hours room 225 b 2nd floor, main building WIL | Monday 11.00 a.m. – 12.00 p.m. |
| pozostałe sprawy | Spotkanie możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu terminu e-mailem | Other matters | Meeting is possible after prior e-mail arrangement |
PRODZIEKAN ds. studenckich
dr inż. Marcin TEKIELI
e-mail: marcin.tekieli@pk.edu.pl
- opieka nad studentami kierunków studiów prowadzonych na Wydziale;
- rozpatrywanie wniosków studentów i podejmowanie decyzji dotyczących toku studiów;
- nadzór nad systemem obsługi toku studiów;
- nadzór nad sprawami związanymi ze stypendiami i innymi świadczeniami dla studentów oraz opłatami za studia i inne usługi edukacyjne;
- nadzór nad realizacją projektów studenckich, nieobjętych programem studiów i działaniami kół naukowych;
- nadzór nad sprawami dyscyplinarnymi studentów;
- współpraca z samorządem studentów i organizacjami studenckimi;
- koordynowanie organizacji roku akademickiego i rozkładów zajęć;
- nadzór nad procesem dyplomowania studentów i wydawaniem dyplomów;
- opracowanie sprawozdań z działalności dydaktycznej Wydziału, w tym sprawozdania z sesji;
- reprezentacja Wydziału we wszelkich sprawach zleconych przez Dziekan
Godziny przyjęć studentów / Office duty hours
Zmiana/odwołanie dyżurów ogłaszane są wyłącznie na tej stronie.
Changes/cancellations of duty hours are announced only on this page.
| polski | english | ||
|---|---|---|---|
| dyżur stacjonarny pok. 225 b, 2 piętro, budynek główny WIL | wtorek: 11.30 – 12.30 piątek: 10.00 – 11.00 | office duty hours room 225 b 2nd floor, main building WIL | Tuesday: 11.30 a.m. – 12.30 p.m. Friday: 10.00 – 11.00 a.m. |
| dyżur zdalny | sobota: 9.00 – 10.00 (proszę o informacje najpóźniej do 16.00 w dzień poprzedzający dyżur w celu ustalenia dokładnej godziny spotkania na platformie Teams lub e-mailem) | on-line duty hours | Saturday: 9.00 – 10.00 a.m. (Please let me know no later than 4.00 p.m. the day before the duty hours, to set the exact time of the meeting on the Teams platform or by e-mail) |
PRODZIEKAN ds. ogólnych
dr inż. Iga Rewers
e-mail: iga.rewers@pk.edu.pl
- nadzór nad pracami inwestycyjnymi i remontowymi;
- nadzór nad laboratoriami i bazą dydaktyczną;
- formułowanie zadań inwestycyjnych w zakresie modernizacji i rozwoju bazy dydaktycznej, bazy badawczej oraz innej infrastruktury;
- współpraca z jednostkami PK i jednostkami spoza PK w zakresie rozwoju bazy materialnej WIL;
- współpraca z otoczeniem społeczno-gospodarczym;
- promocja Wydziału, organizacja wydarzeń promocyjnych na Wydziale oraz współpraca z Biurem Karier PK i Działem Promocji PK;
- opracowanie planu wydawniczego;
- nadzór nad wydziałową stroną internetową oraz wydziałowymi profilami w mediach społecznościowych;
- nadzór nad organizacją procesu praktyk zawodowych;
- wspieranie przedsiębiorczości akademickiej;
- nadzór i współpraca z organizacjami studenckimi i kołami naukowymi;
- nadzór nad realizacją projektów studenckich i konkursami studenckimi;
- organizacja rekrutacji na studia, studia podyplomowe i inne formy kształcenia;
- reprezentacja Wydziału we wszelkich sprawach zleconych przez Dziekana.
Osoby zainteresowane spotkaniem prosimy o wcześniejszy kontakt przez e-mail, w celu umówienia terminu i formy kontaktu.